Najčastejším dôvodom, prečo sa trenažér Tacx nespáruje s tréningovou aplikáciou pomocou Bluetooth, je, že trenažér je už spárovaný s iným zariadením alebo tréningovou aplikáciou.
Aby ste sa uistili, že nedochádza k rušeniu z inej aplikácie alebo zariadenia, odpojte svoj trenažér podľa týchto krokov:
- Úplne vypnite akékoľvek iné zariadenie, ktoré nepoužívate a ktoré sa dá spárovať s vaším Tacx Smart Trainer. Patria sem smartfóny, tablety a počítače.
- Na počítači, ktorý používate, zatvorte aplikáciu Tacx Desktop, ako aj všetky ostatné tréningové aplikácie, ktoré máte nainštalované.
- Uistite sa, že ste aplikáciu úplne zatvorili, aby už na vašom počítači nebola spustená. Neodinštalujte aplikáciu.
- Ak chcete vynútiť zatvorenie aplikácie v systéme Windows, postupujte podľa týchto pokynov:
Stlačte Control + Alt + Delete na klávesnici.
Vyberte Správca úloh.
Vyberte aplikácie, ktoré chcete vynútiť.
Kliknite na položku Ukončiť úlohu.
- Znova otvorte aplikáciu Tacx Desktop na zariadení, ktoré používate, a skúste sa znova pripojiť k vášmu Tacx Smart Trainer.