Ak ste nedávno aktualizovali softvér na svojich inteligentných hodinkách Garmin, ktoré sú kompatibilné s aplikáciou Garmin EKG, ale v aplikácii Garmin Connect™ sa vám nezobrazuje možnosť nastavenia tejto funkcie, odporúčame vám nasledujúce riešenie problémov:
- Uistite sa, že máte kompatibilné zariadenie Garmin® s najaktuálnejším softvérom. Pozrite si: Ktoré hodinky Garmin podporujú EKG?
- Uistite sa, že vaša aplikácia Garmin Connect je aktuálna.
- Uistite sa, že ste v kompatibilnom regióne a mate ho nastavený vo svojom účte Garmin.
- Uistite sa, že váš účet Garmin Connect má povolené trvalé dvojstupňové overenie.
Môže trvať až 24 hodín, kým sa aplikácia EKG zobrazí vo vašej aplikácii Garmin Connect.
Ak sa výzva Nastaviť EKG po 24 hodinách nezobrazí, môžete urobiť nasledovné:
- Vyberte Viac, výberom položky vpravo dole.
- Vyberte Zariadenia Garmin.
- Vyberte svoje zariadenie.
- Vyberte Dokončiť nastavenie.
- Vyberte aplikáciu Nastaviť EKG.
- Dokončite nastavenie podľa pokynov na obrazovke.