Ak zadáte 3x nesprávny prístupový kód, peňaženka v zariadení Garmin sa zablokuje a budete vyzvaný, aby ste zadali nový kód. V aplikácii Garmin Connect mobile budete mať ďalšie 3 pokusy na zadanie správneho kódu. Ak budete chcieť zadať nový prístupový kód, budete musieť zadať svoj pôvodný prístupový kód.
V prípade zabudnutia prístupového kódu je potrebné celú peňaženku vymazať a vytvoriť ju nanovo aj s opätovným zadaním platobnej karty.
Vymazanie peńaženky Garmin Pay:
- V Garmin connect pôjdete do nastavenia zariadenia, na úvodnej stránke v connecte kliknete v pravo hore na symbol zariadenia, zvolíte dané zariadenie
- Kliknete na možnosť Garmi Pay
- Zvoľíte Zmeniť prístupový kód
- Následne zvolíte Zabudli ste prístupový kód?
- A potom Resetovať peňaženku Garmin Pay
- Potvrdíte reset tlačidlom Vynulovať
Po resete zosynchornizujete hodiny s aplikáciou a nanovo vložíte kartu do Garmin Pay.