Úvod > Garmin Pay > Vymazanie peňaženky Garmin Pay

Vymazanie peňaženky Garmin Pay

Ak zadáte 3x nesprávny prístupový kód, peňaženka v zariadení Garmin sa zablokuje a budete vyzvaný, aby ste zadali nový kód. V aplikácii Garmin Connect mobile budete mať ďalšie 3 pokusy na zadanie správneho kódu. Ak budete chcieť zadať nový prístupový kód, budete musieť zadať svoj pôvodný prístupový kód.


V prípade zabudnutia prístupového kódu je potrebné celú peňaženku vymazať a vytvoriť ju nanovo aj s opätovným zadaním platobnej karty.

Vymazanie peńaženky Garmin Pay: 

  1. V Garmin connect pôjdete do nastavenia zariadenia, na úvodnej stránke v connecte kliknete v pravo hore na symbol zariadenia, zvolíte dané zariadenie
  2. Kliknete na možnosť Garmi Pay
  3. Zvoľíte Zmeniť prístupový kód
  4. Následne zvolíte Zabudli ste prístupový kód?
  5. A potom Resetovať peňaženku Garmin Pay
  6. Potvrdíte reset tlačidlom Vynulovať

Po resete zosynchornizujete hodiny s aplikáciou a nanovo vložíte kartu do Garmin Pay.