Garmin Pay

Čo je to Garmin Pay?

Garmin Pay je funkcia, ktorá Vám umožňuje digitalizovať ktorúkoľvek bezkontaktnú debetnú a kreditnú kartu Vašej banky, ktorá podporuje Garmin Pay (https://podpora.garmin.sk/359167-Ako-zist%C3%ADm-%C4%8Di-je-moja-karta-podporovan%C3%A1). Vďaka tomu môžete pohodlne a bezpečne platiť podporovanými Garmin hodinkami.

Podporované Garmin zariadenia

Zariadenia ktoré podporujú službu Garmin Pay nájdete na stránke Garmin.sk (https://www.garmin.sk/default.asp?mtc=0&cls=stoitems&page=1&catalog=scategorysys&sticode=&stiscaid=&stiscaid=&stiscaid=50&fulltext=&stiplname_search=&stiplname=&pagesize=80&stipartno=&status=&stridallnext=&setstipagesize=1&setstiordercook=sipprice).

Ako zaplatiť cez Garmin Pay?

- Na hodinkách vyberiete ikonu Garmin Pay/Peňaženku - Vyberte kartu, ktorou chcete zaplatiť - Priložte hodinky k bezkontaktnému terminálu

Ako začať používať Garmin Pay?

- Do smartfónu si stiahnite aplikáciu Garmin Connect mobile z obchodu play/app store. - Prejdite úvodné nastavenia (prihlásenie spárovanie hodín s aplikáciou a úvodné nastavenia). Po spustení aplikácie a na záložke Môj deň kliknite na obrázok hodín a následne na Garmin Pay - Postupujte podľa inštrukcií v aplikácií kde: Zvoľte pridať kartu Zvoľte typ karty (Visa, Mastercard, Maestro, Discover) Vyplňte údaje o karte Potvrdíte podmienky platobných kariet Vyberiete spôsob overenia vašej...

Sú platby Garmin Pay bezpečné?

- Áno, keďže číslo Vašej platobnej karty nie je uložené v Garmin hodinách a ani v aplikácií Connect mobile. Namiesto toho sa používa jedinečné číslo digitálnej karty. - Pre bezpečnosť je potrebné aby ste v hodinách mali nastavený bezpečnostný 4-miestný kód. Tento kód je platný po dobu 24-hodín od zadania, alebo do doby, pokiaľ nedáte hodiny dole z ruky, čím nastane prerušenie merania tepu optickým snímačom.

Nastavenie Garmin Pay

Môžete pridať až 10 kreditných alebo debetných kariet od podporovaných bánk do vašej peňaženky Garmin Pay. Prejdite na stránku: http://garmin.com/garminpay/banks pre vyhľadanie podporovaných finančných inšitúcií/bánk. 1. Na záložke “Zariadenia Garmin” v aplikácii Garmin Connect Mobile vyberte vaše pripojené zariadenie vivoactive 3, Forerunner 645, Forerunner 645 Music alebo Fenix 5 plus séria. 2. Po kliknutí na zariadenie, ktoré podporuje Garmin Pay, zvoľte možnosť Garmin Pay > Pridať ka...

Platba za nákup pomocou hodiniek

Predtým, ako použijete na zaplatenie hodinky, je potrebné si do peňaženky vložiť aspoň jednu platobnú kartu. 1. Na aktivovanie peňaženky v zariadení použite buď tlačidlo na zariadení alebo dotykový displej hodiniek (podľa typu vášho zariadenia) 2. Zvoľte ikonu Peňaženka 3. Zadajte 4-miestny PIN kód, ktorý ste si zadali pri vytváraní peňaženky Garmin Pay. 4. Ďalšie inštrukcie nájdete v obrázkoch nižšie Forerunner 645/645 music / Fenix 5 plus seria / Marq Vivoactive 3 / Vivoactive 3 ...

Spravovanie Vašich kariet v Garmin Pay

Tu môžete zobrazovať detailné informácie o každej karte. Taktiež je možné kartu vymazať, aktivovať alebo deaktivovať. 1. V menu aplikácie Garmin Connect Mobile vyberte Garmin Pay 2. Vyberte platobnú kartu. 3. Vyberte možnosť. a. Ak chcete kartu aktivovať alebo dočasne pozastaviť vyberte Pozastaviť kartu. Ak je karta pozastavená, nemôžete ju používať na nákup cez Garmin hodinky. b. Pre vymazanie karty zvoľte Vymazať kartu. Karta sa úplne vymaže z vašej peňaženky. V prípade, že by ...

Zmena prístupového kódu Garmin Pay

Pre zmenu je potrebné poznať váš aktuálny prístupový kód. Váš prístupový kód nie je možné obnoviť. Ak zabudnete váš prístupový kód, musíte vymazať vašu kartu a opätovne ju zadať. Môžete zmeniť prístupový kód ku Vašej karte vo vašom mobile. 1. Na stránke Vášho zariadenia v aplikácií Garmin Connect Mobile, vyberte: Garmin Pay > Zmeniť prístupový kód. 2. Postupujte podľa inštrukcií na obrazovke. Pri nasledujúcej platbe cez vaše zariadenie Garmin, budete musieť použiť už nový 4-miestny prís...

Ako zistím, či je moja karta podporovaná?

Či je vaša karta podporovaná, zistíte pomocou aplikácie Garmin Connect Mobile. 1. V aplikácii zvoľte “Pozrite sa, či služba Garmin Pay podporuje vašu platobnú kartu”. 2. Vyberte svoj štát. 3. Zvoľte typ karty. Zobrazí sa zoznam podporovaných bánk. Zoznam podporovaných bánk nájdete aj na stránke www.garmin.com/garminpay/banks (http://www.garmin.com/garminpay/banks). Ak je vaša karta podporovaná, ale nemôžete ju pridať do svojej peňaženky, požiadajte o pomoc vašu banku alebo vydavateľa k...

Ako pridať moju platobnú kartu?

1. Zadajte informácie o karte — Informácie o karte môžete zadať manuálne alebo si môžete kartu načítať pomocou fotoaparátu v telefóne. Ostatné údaje potom zadávate manuálne. 2. Je potrebné odsúhlasiť zmluvné podmienky — V prípade, ak je vaša karta podporovaná, budete požiadaný, aby ste si prečítali a odsúhlasili zmluvné podmienky. 3. Overenie vašej totožnosti — Po prijatí zmluvných podmienok vám môže byť predložená jednorázová požiadavka na overenie totožnosti. Bude vám odoslaný prístupový kód...

Nie je možné pridať vašu kartu

Je potrebné overiť nasledujúce kroky • či používate podporovanú kartu od vášho vydavateľa / vašej banky • skontrolujte, či máte telefón pripojený k vášmu zariadeniu Garmin • skontrolujte aktualizácie softvéru Odstráňte Garmin peňazenku z účtu Connect v telefóne :V aplikácií Connect pôjdete do nastavenia hodín cez ponuku Viac (vpravo dole) - zariadenia Garmin - (vaše zariadenie - Garmin pay - Zmeniť prístupový kód - Zabudli ste prístupový kód? - Resetovať peńaženku Garmin Pay. Ak problém s o...

Moje zariadenie Garmin nefunguje s terminálom v obchode

Podržte zariadenie Garmin čo najbližšie k terminálu, aby ste zaistili čo najlepšiu konektivitu cez NFC anténu. Taktiež môžete poklepať po dotykovom displeji hodín. Dajte tomu viac času. Niekedy to trvá dlhšie (5-10sekúnd), kým sa terminál pripojí k zariadeniu. Držte hodinky o niekoľko sekúnd dlhšie na termináli. Po pridaní karty do peňaženky počkajte aspoň 5-10 minút. Po pridaní karty do peňaženky je potrebné, aby váš vydavateľ/banka po sieti aktivoval predmetnú kartu. Táto aktivácia môže tr...

Vymazanie peňaženky Garmin Pay

Ak zadáte 3x nesprávny prístupový kód, peňaženka v zariadení Garmin sa zablokuje a budete vyzvaný, aby ste zadali nový kód. V aplikácii Garmin Connect mobile budete mať ďalšie 3 pokusy na zadanie správneho kódu. Ak budete chcieť zadať nový prístupový kód, budete musieť zadať svoj pôvodný prístupový kód. V prípade zabudnutia prístupového kódu je potrebné celú peňaženku vymazať a vytvoriť ju nanovo aj s opätovným zadaním platobnej karty. Vymazanie peńaženky Garmin Pay: - V Garmin connect pôjdet...

Môžem vidieť históriu platieb v rámci Garmin Pay?

Možnosť vidieť odchádzajúce platby prostredníctvom Garmin Pay v hodinách nie je. Vidieť ich môžete, ak to povolí vaša banka, v Garmin Pay v mobilnom telefóne.

Pri platbe sa vyskytla chyba

Ak sa zariadenie správa normálne (napr. “zobrazí sa zelená značka”), požiadajte o pomoc predavača. Garmin Pay odoslal informácie o platbe, ale terminál mal problém s prijatím platby. Je možné vyskúšať platbu opakovať alebo terminál nie je správne nastavený na bezkontaktné platby. Ak vás terminál požiada o čipovú kartu, znamená to, že terminál akceptuje iba klasické karty. Budete musieť použiť klasickú platobnú kartu. Ak sa terminal opýta, či ste priložili iba jednu kartu, je potrebné odobrať...

Čo ak moje zariadenie bude ukradnuté alebo stratené

Ak stratíte alebo vám budú hodiny ukradnuté, odporúčame vám dočasne pozastaviť alebo úplne vymazať Vaše karty z aplikácie Garmin Connect mobile. Tieto možnosti sú dostupné v hlavnom menu aplikácie - Garmin Pay, aj keď nemáte hodiny pripojené k telefónu. Postup nájdete v časti “Spravovanie Vašich kariet v Garmin Pay (https://podpora.garmin.sk/413290-Spravovanie-Va%C5%A1ich-kariet-v-Garmin-Pay)”. Možnosť pozastaviť kartu deaktivuje danú kartu vo vydávajúcej banke a možnosť vymazať kartu vym...

Kde nájdem môj FitpayID?

1) Musíte mať už nastavenú peňaženku. 2) Dlhšie podržte prst na obrázku zápästia (približne 5-10 sekúnd). 3) Vyskakovacia správa sa vám zobrazí na vašom displeji spolu s vaším Fitpay user id, ktorý je možné skopírovať a odoslať e-mailom.