Programy a aplikácie

Overenie aktualizácie programu Garmin express

Overenie aktuálnej verzii Garmin express pre Windows - Otvorte Garmin Express - Zvoľte Nastavenia (vpravo hore) - Zvoľte Info - Zvoľte Skontrolovať aktualizácie aplikácie Express - Zvoľte Inštalovať teraz Overenie aktuálnej verzii Garmin express pre MAC - Otvorte Garmin Express - Zvoľte Garmin Express v Apple Menu bar v hornej časti obrazovky - Zvoľte O programe Garmin Express - Zvoľte Skontrolovať aktualizácie aplikácie Express - Zvoľ...

Ako naimportujem údaje ktoré chýbajú v mojom účte Garmin Connect?

Údaje o aktivite, zdraví a wellness zozbierané počas výpadku boli uložené na vašom zariadení Garmin a po synchronizácii všetkých súborov s programom Garmin Connect budú vaše údaje kompletné. Ak vidíte vo svojom účte chýbajúce údaje, postupujte podľa týchto krokov https://support.garmin.com/en-GB/?faq=RCXLjXaoJd9cfAtNEIVzT9.

Po aktualizácií na iOS 13 mám problémy s mojím zariadením Garmin

S vydaním systému iOS 13 sa zmenili nastavenia povolení, ktoré umožňujú zariadeniu Garmin komunikovať s telefónom. Ak sa po aktualizácii telefónu vyskytne problém, prečítajte si nasledujúce témy, ktoré by mali väčšinu problémov vyriešiť V Garmin Connect aplikácií sa mi zobrazuje správa "Bluetooth je vypnutý" ------------------------- iOS 13 vyžaduje aby bolo zapnuté zdieľanie Bluetooth pre aplikáciu Garmin Connect. Nižšie nájdete kroky ako to povolíte. - Na iPhone, vyberte Nasta...

Garmin zariadenia podporujúce Garmin Cyklo Coach

- Tréningy Garmin Cycling Coach budú viditeľné v miniaplikácii Garmin Coach na nižšie uvedených hodinkách a cyklistických počítačoch. Ak váš model nie je uvedený nižšie, nie je kompatibilný s Garmin Cycling Coach. - D2™ Mach 1 | D2™ Mach 1 Pro - Descent™ Mk3 | Descent™ Mk3i - Edge® 540 | Edge® 540 Solar - Edge® 840 | Edge® 840 Solar - Edge® 1040 | Edge® 1040 Solar - Edge® 1050 - Enduro™ 2 - Enduro™ 3 - epix™ (Gen 2) - Standard Edition | epix™ (Gen 2) - Sapphire Edition | epix™ (Gen 2) - Porsch...

Garmin connect ma nezobrazuju vo výsledkových listinách.

Ak sa vám stane, že nie ste viditeľný vo výsledkových listinách alebo je pri vašom mene 0, je potrebné zapnú možnosť "Odovzdávanie údajov zo zariadenia Garmin" Na stránke connect.garmin.com vo vašom účte zvoľte: - Nastavenia účtu - Nastavenia ochrany osobných údajov - Odovzdávanie údajov zo zariadenia Garmin (zvoľte Zapnúť)

Používanie služby Garmin Connect

Máte otázky ku connect.garmin.com? Neviete ako ho používať? Nie je vám niečo jasne? Na tieto otázky, ako aj na veľa ďalších otázok, nájdete odpoveď na stránke https://connect.garmin.com/sk-SK/help/how-to/.

Na zariadení Garmin mi nezobrazuje notifikácie z Huawei telefónu

V prípade, že sa vám na zariadení Garmin nezobrazujú smart upozornenia s mobilného telefónu Huawei, je potrebné urobiť v telefóne nasledujúce kroky Treba ísť do: - Nastavenie telefónu - Aplikácie - Nastavenie aplikácií - Špec. prístup - Notifikácie - Povoliť pre aplikáciu Connect

Garmin Connect mobile mi neprenesie údaje o aktivite do konta.

Vzhľadom na zmenu podmienok GDPR (https://www.garmin.com/sk-SK/privacy/) je potrebné odsúhlasiť v aplikácií connect mobile Súhlas s odovzdávaním údajov. V aplikácií connect mobile kliknete na Viac - nastavenia - profil používateľa - údaje - nahrávanie údajov - a odsúhlasíte súhlas s odovzdávaním údajov. V programe Garmin express v PC / MAC - po otvorení programu kliknite na vaše fitness zariadenie - nástroje a obsah - Ochrana osobných údajov.

Garmin Express mi neprenáša aktivity do connect-u

Ak Vám program Garmin Express neprenáša vaše aktivity do účtu Garmin Connect, tak je potrebné skontrolovať, či máte nainštalovanú poslednú aktualizáciu programu Garmin Express. Následne si overte v programe Garmin Express, či máte povolené nahrávanie údajov aplikácie do connectu. * spustite program garmin express * kliknite na svoje zariadenie * zvoľte "Nástroje a obsah" * zvoľte "Ochrana osobných údajov" * a tam odsúhlaste "Nahrávanie údajov aplikácie connect"

Je môj telefón kompatibilný so Smart zariadeniami Garmin?

Garmin Connect Mobile Bluetooth® Minimálne požiadavky zaridení pre stiahnutie a spustenie Garmin Connect Mobile aplikácie, Váš telefón musí spĺňať nasledujúce minimálne požiadavky: Android * - Android verzie 9.0 alebo novší - Kompatibilné s telefónmi a tabletmi - Zariadenie musí priamo podporovať [Google Play o](https://play.google.com/store)[bchod](https://play.google.com/store) Upozornenie: Na telefónoch s Androidom (edícia Go) je aplikácia Garmin Connect uvedená ako nekompatibilná v Obcho...

Nie je možné spárovať Garmin zariadenie s mojím Smartfónom.

Je potrebné si najprv overiť kompatibilitu Vášho smartfónu so zariadeniami Garmin [----TU----](https://podpora.garmin.sk/537272-Je-m%C3%B4j-telef%C3%B3n-kompatibiln%C3%BD-so-Smart-zariadeniami-Garmin). Párovanie je potrebné urobiť priamo cez aplikáciu Garmin Connect Mobile (GCM), NIE cez Bluetooth v telefóne. - Spustite si aplikáciu connect v telefóne - Zapnite si Bluetooth v telefóne (ak je to android, tak ho nastavte do režimu viditeľnosti). - Spustite aplikáciu GCM vo vašom telefóne, prihlá...